Garantie aanvraag

Mocht u onverhoopt toch een garantie claim hebben vindt u hieronder per merk wat de procedures zijn.
Dit wordt ons opgelegd (januari 2015) door fabrikanten en importeurs en is bedoeld om alles zeer snel en correct op te lossen.

ACCU's:
Bij een accu heeft u 2 jaar garantie op celsluiting (productie fout) nooit op capaciteit. Slecht, te weinig of met een verkeerde lader een accu laden resulteert altijd in snel tempo tot capaciteitsverlies.
Om eventuele problemen snel op te kunnen lossen zijn de garantieprocedures van de accu's hieronder beschreven. Garantieclaims worden niet gecrediteerd. De claim wordt opgelost door het opsturen van een nieuwe accu. Laat de accu altijd door iemand / bedrijf testen die er verstand van heeft.
Hieronder staat wat u moet doen. 

  • Foto van de factuur.
  • Maak een foto van de accu aangesloten op de tester met het voltage.
  • Foto van het nummer van de accu wat in de accu is gesmolten (meestal ergens in de deksel).
  • Foto van het test rapport.
  • Algemene foto van het product.

Zonder meten en testen is NOOIT te zien of de accu defect is, meten is weten.
Garantie accu : 2 jaar fabrieksgarantie / celsluiting, niet op capaciteit verlies.

TALAMEX:

 
Talamex opblaasboot – gebruikershandleiding:

Talamex boot gekocht? registreer direct, KLIK HIER dit is noodzakelijk voor eventuele garantieaanvraag.
Voor rubberboten geldt het volgende: Garantieregistratiekaart in combinatie met de aankoopfactuur is het enige geldige registratiebewijs en moet worden overgelegd op het moment dat service uit hoofde van de garantie wordt verzocht. Garantieclaims worden niet aanvaard als u deze kaart niet kunt tonen.

Let op! Het garantieformulier kan enkel digitaal  worden verzonden. Naast de NAW gegevens van de klant en een omschrijving van het probleem dienen er ook drie foto’s toe worden gevoegd:

  • Foto van het aankoopbewijs.
  • Gedetailleerde foto van het probleem.
  • Algemene foto van het product (bijvoorbeeld opgepompte boot).
  • Artikel en serie nummer.
  • Waar wordt de boot gebruikt.

Voor het digitale garantie aanvraag formulier, KLIK HIER
U kunt dit mailen naar [email protected] en wij nemen uw klacht direct in behandeling.
Garantie Talamex rubberboot : 2 jaar garantie (Alleen met registratiekaart en factuur).
Garantie Talamex fluistermotor TM serie : 2 jaar garantie (factuur is garantiebewijs).

JOBE:
Mocht er iets mis zijn met uw Jobe product kunt u het beste het digitale garantie formulier invullen:

  • Maak een foto van de factuur.
  • Maak een duidelijke foto die goed ingezoomd is op het defect.
  • Maak een foto waar het hele product op staat.

Voor het digitale garantie aanvraag formulier, KLIK HIER
Stuur dit alles per mail naar [email protected] en wij nemen de klacht in behandeling bij Jobe.
Garantie Jobe : Op de meeste producten zit 1 jaar garantie bij normaal gebruik.

GARANTIE MERCURY:
Belangrijk is om na aankoop het registratie formulier in te vullen en terug te mailen, u vind deze door "HIER" te klikken. 
Wij zorgen er dan voor dat de motor geregistreerd wordt bij Mercury. Omdat wij van RubberbootExpert officieel Mercury dealer zijn (2,5 t/m 20 PK buitenboord motoren) kunt u als er zich problemen voordoen terecht bij elke Mercury Service dealer in Nederland. Elke service dealer is in staat en verplicht om u probleem op te lossen en bij garantie dit volledig af te wikkelen. Mocht er dus later iets zijn kunt u altijd bij u in de buurt terecht of als u op vakantie bent daar in de buurt, dit is in heel Europa geldig als u de motor heeft geregistreerd. Voor een overzicht van alle service punten van Mercury klikt u "HIER".

GARANTIE MINN KOTA:
De Minn Kota-garantie dekt defecten in materialen en fabricage, artikelen die tijdens gebruik beschadigd zijn vallen buiten de garantie. Als u service / reparaties nodig heeft voor uw Minn Kota-product, heeft u uw originele aankoopbewijs nodig voor garantiedekking. Mocht er iets mis zijn met uw Minn Kota product kunt u ook het digitale garantie formulier invullen:

  • Maak een foto van de factuur.
  • Maak een duidelijke foto die goed is ingezoomd op het defect.
  • Maak een foto waar het hele product op staat.

Voor het digitale garantie aanvraag formulier, KLIK HIER
Stuur dit alles per mail naar [email protected] en wij nemen de klacht in behandeling bij Minn Kota.

ALGEMEEN GARANTIE AANVRAAG FORMULIER:
Hier vind u het digitale algemeen garantie aanvraag formulier. 
KLIK HIER


CONTACT GEGEVENS:
Wij doen ons best om alles goed en makkelijk te laten verlopen en ook zo duidelijk mogelijk op de site te plaatsen. Heeft u nog ideeën mag u ze altijd mailen, hieronder vind u onze gegevens.



RubberbootExpert

Rondenwaard 7
5236 WD's-Hertogenbosch (Empel)
073-6445734
[email protected]

Bankrekening nummer : 1163.85.758 Rabobank
BIC : RABONL2U
IBAN : NL56 RABO 0116 3857 58
K.v.K. : 17189374
B.T.W. Nummer : NL816920850 B01
RubberbootExpert is onderdeel van B. Smetsers Beheer B.V.

← Keer terug naar de backoffice    Deze winkel is in aanbouw. Eventueel geplaatste orders zullen niet worden gehonoreerd of verwerkt. Verbergen